میلاد میداودی برای مس کرمان آماده می شود
تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

میلاد میداودی، مهاجم تیم استقلال شرایط حضور در ترکیب آبی ها را ندارد، این بازیکن در ابتدا قرار بود در ترکیب استقلال مقابل داماش به میدان برود، اما این اتفاق رخ نداد و سرمربی تیم در خصوص استفاده از وی ریسک نکرد تا میداودی از نظر بدنی و برای هفته اینده آماده شود.
مهاجم تیم استقلال با رفع کامل مصدومیتش از لحاظ بدنی با مشکل روبرو شده است و در صورت حضور در ترکیب با مشکل جدی روبرو می شد زیرا فشار بدنی عامل ایجاد مصدومیت و تشدید آن است.
از طرفی عنوان شده است که دوران بدنسازی وی تا بازی با مس کرمان به اتمام می رسد،‌ زیرا تمرینات وی بصورت فشرده انجام شده است و اعضای کادر فنی تیم استقلال شرایط وی را کاملا مورد بررسی قرار دادند و مجوز حضور وی در ترکیب تیم نیز صارد شده است.
گفتنی است، الونگ بازیکنی کادر فنی تیم استقلال از جمله نفرات این تیم است که از شرایط ایده آلی برای حضور در تمرینات برخوردار نیست با اینکه مربیان از لحاظ فنی برای حضور وی در ترکیب تیم با مشکل خاص روبرو نیستند و معتقدند که این بازیکن از لحاظ تاکتیکی و فنی می تواند آبی ها را همراهی کند اما الونگ بدلیل دوری از شرایط مسابقه از شرایط ایده آل بدنی برخوردار نیست.
این بازیکن در تیم استرادای اتریش، نیمکت نشینی و سکونشینی بوده و به همین دلیل شرایط ایده الی ندارد تا در ترکیب ثابت استقلال به میدان برود.
برنامه بدنسازی وی طوری تنظیم شده است که بدلیل حضور وی در بازی ها و تمرینات تاکتیکی فشار زیادی را متحمل نگردد به همین دلیل وضعیت برای آمادگی این بازیکن سخت شده است و مربیان سعی دارند تا از الونگ استفاده لازم را ببرند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین